Volgers

Pagina's

zondag 21 augustus 2011

bloemenkaart gemaakt voor http://scrapenmore.blogspot.com


Deze kaart gemaakt voor de challenge van http://scrapenmore.blogspot.com. Je moest vooral bloemen gebruiken en een artikel van de winkel. Ik heb in elk geval distressinkt gebruikt en die kun je daar kopen. Ik weet niet zeker of ik het papier en de bloemen ook daar gekocht heb.

Ik hoop dat jullie nog aan mijn verjaardag denken op 28 augustus en mij een kaartje sturen. Ik zou dat zeer waarderen. Ik heb er nu nog geen eentje....

7 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer geweldig mooi. Je stempel vind ik ontzettend fraai. En dan zo mooi gecombineerd met dat schitterende papier.
    Succes met de challenge.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan! Wat een hoop bloemen, en leuk die tekst! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lisandia wat heb je weer een mooie kaart gemaakt. Geweldig hoor.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lisandia
    wat heb je weer een mooie kaart gemaakt.
    Je stempel vind ik ontzettend fraai. En dan zo mooi gecombineerd met dat schitterende papier.

    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What's up to every one, because I am in fact keen of reading this webpage's post to be updated daily.
    It carries fastidious data.

    my web page - acheter follower

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm not sure where you are getting your info, but good topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for magnificent information I was looking for this info for my mission.

    Feel free to visit my homepage :: seo consultant service

    BeantwoordenVerwijderen